Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Monday, November 8, 2010

Tiket kapal terbang RM1.00

بسم الله الرحمن الرحيم


AirAsia Beri Sejuta Tempat Duduk Percuma Sekali Lagi



KUALA LUMPUR: AirAsia Bhd akan memberi secara percuma satu juta tempat duduk sekali lagi bagi semua destinasi domestik dan antarabangsanya.

Syarikat penerbangan tambang murah itu dalam satu kenyataan hari ini berkata, tawaran itu akan bermula 9 November hingga 14 November 2010 dan tersedia secara eksklusif dalam talian di laman web www.airasia.com.

Ia berkata, tempoh perjalanan bagi kempen tersebut adalah dari 1 Julai hingga 10 November 2011.

Ketua Komersial Serantaunya, Kathleen Tan berkata, tempat duduk itu adalah percuma dan pelanggan hanya perlu membayar cukai lapangan terbang.

"Kali ini, terdapat dua lagi saluran Blackberry dan Android App selain daripada laman web dan laman mudah alih untuk pelanggan mendapatkan tempat duduk percuma mereka," katanya.

Tan berkata, pada Ogos tahun ini AirAsia telah memecah rekod jualan dunia dengan menjual lebih 500,000 tempat duduk dalam masa 24 jam semasa kempen 'Mind Blowing Fare' dengan tambang berharga RM1.

Menurutnya, bahagian percutian syarikat, AirAsiaGo, juga akan menawarkan bilik hotel berharga RM1 di destinasi domestik dan antarabangsa secara eksklusif menerusi www.airasiago.com.

"Tawaran itu terhad bagi tempoh tempahan 9 ke 14 November 2010, dan terpakai bagi tempoh perjalanan daripada sekarang hingga 31 Ogos 2011," katanya. - BERNAMA


Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2010/11/airasia-beri-sejuta-tempat-duduk.html#ixzz14hRuXWYG

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer

Amazon Deals