Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Sunday, February 20, 2011

akibat nak lebih kuasa...

بسم الله الرحمن الرحيم

Kekejaman di Bahrain Harus Dibantah 

sumber :    http://tehranifaisal.blogspot.com/2011/02/kekejaman-di-bahrain-harus-dibantah.html

Para ulama antara yang menjadi mangsa keganasan tentera di Dataran Mutiara,
Manama Bahrain pada khamis lalu.



















Khamis lalu pada 17 Februari, seawal pukul 3 pagi, tentera Bahrain dan Saudi, serta polis anti perusuh menyerang orang awam tanpa senjata sehingga menyaksikan ramai penunjuk perasaan anti regim tumpas syahid.

Adalah dipercayai 20 orang terbunuh, 3 ribu orang cedera. Termasuk 2000 orang remaja, kira-kira 400 orang tua termasuk ulama, 250 wanita, 70 orang kanak-kanak, dengan 300 mangsa mengalami kecederaan parah.

Demi membolehkan pangkalan tentera laut Amerika Syarikat tidak tergugat dan perlumbaan F1 tidak terjejas, Raja Bahrain sanggup membunuh rakyatnya sendiri.

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer

Amazon Deals