Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Monday, May 3, 2010

Miami rapper  
Pitbull has announced he will be bringing his 'Mr. Worldwide's Carnaval' tour, his largest outing yet, to the U.S. this spring. The bilingual MC is currently in the middle of the international leg of the tour, which stops in Australia, Latin America, Europe and Asia, and will return to the U.S. for the Billboard Latin Music Awards on April 29.
Pitbull's proper U.S. leg kicks off May 25 in Denver and is scheduled to hit 19 cities across America before wrapping June 28 in at Milwaukee, Wisc.'s Summerfest. To complement the Carnaval theme, Pitbull will be touring with a live band and a troupe of Brazilian dancers, and will be promoting his new album 'Armando,' which will be released in both English and Spanish this June.
**Orang ini datang ke Malaysia nyanyi..dan berdakwah pegangan dia...apa itu..tahukah anda?siapa dia ni**

2 comments:

  1. jangan sokong artis...jangan sokong artis....boikot sebarang konsert....penaja hanya mahukan keuntungan...!artis hanya fikirkan bayaran....orang yang pergi dapat...?masa yang terbuang...

    ReplyDelete
  2. penyanyi luar negara yang datang ada pelbagai agenda..mereka kekadang adalah mubaligh..pendakwah..kalau islam ..takper..?ini dah tak hormat diri sendiri..bahasa pun kesat dan kotor..pakaian,..tatalaku,..dah sah OUTSOURCED!!!!!ini akan menjadi kegilaan anak muda generasi kita..melingkupkan anak-anak muda...!!akidah goyah..(dah lirik lagu dok maki orang,makbapak,TUHAN,)dan penyebaran budaya negatif...cuba tengok syarikat yang menjadi penaja bersama????pemakaian tanda Salib ,arak akan menjadi perkara biasa...?menggalakkan hubungan terlarang ..pergaulan bebas,...

    ReplyDelete

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer