Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Saturday, August 28, 2010

FB Masitah Zaini.

بسم الله الرحمن الرحيم
Kawan setan, jadi setan.....
Semasa blog walking pagi ini. Terkejut juga dengan FB Masitah Zaini. Bangsa Melayu, agama Islam. Tetapi para pembaca Klik imej yang dibawah, bacalah komen dari kawan-kawan  kristiannya. MasyaAllah!!! Janganlah perkara ini berlaku pada orang Melayu kita kerana terpengaruh dengan dakyah Kristian. Semuga muhasabahkan diri kita selepas membaca komen-komen di FB.

KLIK IMEJ

KLIK IMEJ

KLIK IMEJ

KLIK IMEJ

KLIK IMEJ

Dalam paparan gambar gambar di atas Capt mohon para pembaca semua membaca nya satu persatu dan lihat komen komen yang telah di keluarkan dalam ruangan FB Masitah Zaini. Dan perhatikan komen komen yang keluar dari rakan rakan Kristian Masitah Zaini yang membuat ulasan dalam wall tersebut. Apakah ini akan berlaku di Malaysia Kelak? Mohon di bulan puasa yang mulia ini kita semua sama sama mendoakan agar Negara Malaysia yang tercinta ini selamat dari bala bencana dan juga memberikan pedoman kepada seluruh umat Islam untuk terus utuh dan bersatu dalam mempertahankan kesucian Islam itu dalam individu seseorang. Kita juga di harapkan agar turut mendoakan agar adik Masitah Zaini kembali ke jalan yang benar dan bertaubat bagi mengelakkan dirinya dari terjerumus ke dalam MURTAD.
AMIN

Hantar Pesanan dan Ingatan Buat Masitah Zaini
Klik Link Ini

3 comments:

  1. dah la mURTAD...bangga pulak tu...nauzubillah

    ReplyDelete
  2. Ya Allah...lindungilah kami semua dari perbuatan mungkar seperti ini..Amin

    ReplyDelete
  3. dear islamian's, ive done alot of research before, and its more on zionist, go and google or try to find anything about zionist and u would be surprise that even some preident is in the system known as zion, zionist have been created way before the era in egypt and is now still standing strong, the reason i dun belive about this masitah is : firstly, i can make an anonymous FB acct, stating that im christian and so on, then add anonymous frens and start to be friend them, then when i convert into islam, i can also make up story that god says to me that my name is Faiz aka berjaya in arab.. true?? then when all my fren and family starts to discriminate me, all my fellow islam will come n back me up.. correct, so open ur mind up that this is all the zionist work la... they are just trying to make islam look bad in MEDIA.. so dun get carried away n stay faithful to him.. and to masitah, if u say that jesus came in ur dream as well as god, describe to us what they look like, hahaha remember that syaitan or jinn can turn into anyone.. even in ur dreams.. i heard masitah do alot research online abt bible, that belive on new testimony, no offence christians, but why believe in new testimony when the old one has proven alot?? and to zionist, u can't rule the world till forever cos u are not GOD assalamualaikum my fellow islams.. renung renungkan la..

    ReplyDelete

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer