Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Wednesday, March 9, 2011

Semakan status Permohonan PPG PJJ KPM..09.mac.2011

بسم الله الرحمن الرحيم
Pihak Kementerian Pelajaran Malaysia telah membuka laman/portal bagi Ketua Jabatan membuat sokongan dan pengesahan kepada calon-calon dari Pegawai Pendidikan Bukan Siswazah (PPPBS) yang sedang berkhidmat di Bahagian/Jabatan Pelajaran Negeri (JPN) / Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) / sekolah rendah / sekolah menengah / sekolah bantuan kerajaan di bawah kelolaan Kementerian Pelajaran Malaysia.
Proses Sokongan dan Pengesahan ini akan dijalankan mulai 12 Januari 2011 – 26 Januari 2011 melalui laman web berikut.

Mulai 12 Januari 2011 (esok) juga calon-calon PPG boleh mula menyemak status sama ada permohonan mereka telah disokong atau belum oleh Ketua Jabatan masing-masing di laman Aplikasi Permohonan PPG . Sila klik LOG MASUK di sebelah kanan untuk mengetahui status PERMOHONAN masing-masing.
Jika belum mendapat sokongan dan pengesahan sila maklumkan kepada Ketua Jabatan masing-masing, manalah tau mereka terlupa.
Semakan Status permohonan ini boleh disemak sehingga 03 Februari 2011. Jadi jangan tunggu last minit baru nak check. Nanti Ketua Jabatan tak sempat nak buat sokongan dan pengesahan kerana berdasarkan Panduan Sokongan dalam Talian yang disediakan oleh KPM dalam bentuk Powerpoint tu, banyak benda juga yang perlu diisi oleh Ketua Jabatan. Rajin-rajinlah bertanya dengan Ketua Jabatan masing-masing agar tidak terlepas peluang mengikuti PPG Ambilan Mac 2011.

Bookmark It

semak di laman web rasmi KPM/moe.gov

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer