Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Tuesday, May 25, 2010

Sex MANIAC...steal underwear...

SHAH ALAM – Golongan wanita di Seksyen 7, di sini, terutama gadis berada dalam ketakutan berikutan diganggung ’lelaki gila seks’ yang gemar mengintai dan mencuri pakaian dalam mereka.
Anehnya, lelaki tersebut hanya mengambil pakaian dalam yang cantik dan mengghairahkan sahaja.

Mereka mendakwa kegiatan lelaki ’gila seks’ berkenaan semakin menjadi-jadi dan berharap pihak berkuasa mengambil tindakan sebelum kejadian tidak diingini berlaku.
Seorang wanita yang tinggal di Jalan Lazuar yang hanya mahu dikenali sebagai Salsabila berkata, kejadian kehilangan pakaian dalam berlaku sejak 2006 ketika dia masih menuntut di institusi pengajian tinggi berhampiran dan masih berlarutan sekarang.

“Saya pernah terserempak dengan lelaki gila seks ini berdiri di luar bilik sambil cuba mengendap dengan menyelak langsir. Dia cuba masuk ke dalam rumah tetapi tidak berjaya kerana berjeriji,” katanya.:
Menurutnya, lelaki gila seks itu yang berusia dalam lingkungan 30-an pernah mengumpil pintu dapur tetapi tidak berjaya. “Malam minggu lepas dia berdiri di hadapan rumah saya dengan tidak berbaju tetapi melarikan diri melarikan diri dengan menaiki motosikal apabila saya menyergahnya,” katanya.
Seorang penduduk di Jalan Ferum yang hanya mahu dikenali sebagai Adriana berkata, dia pernah terserempak lelaki gila seks itu sedang terhendap-hendap di belakang rumahnya pada jam 6 pagi.

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer