Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Monday, May 17, 2010

Dosa dalam Facebook..


GAYS are using social networking websites such as Facebook to look for sex partners, reported Harian Metro.

The gay community reportedly use the sites to “advertise” their availability through groups such as Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan (National Gay Association of Malaysia), Malaysian Gay and Gay African in Malaysia.
Some homosexual men even put up their mobile phone numbers, hoping to establish contacts with people with a similar sexual orientation.

The Facebook site for the groups also has links to other websites, where the main topics revolve around sex parties, gay groups in Kuala Lumpur, gay universities and even a gay vacation to Pulau Redang.
The newspaper quoted Pertubuhan Kebajikan Sahabat Insan Malaysia (Sidim) chairperson Mohamed Hanafiah Abdul Malek urging the homosexual society to repent.

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer