Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Monday, May 31, 2010

Serangan ISRAEL keatas Kapal Bantuan Ke Gaza


Zionis hari ini telah melancarkan serangan keatas Kapal Bantuan Ke Gaza. Dilaporkan 16 orang aktivis keamanan Maut ditembak oleh komando dalam satu serangan awal pagi tadi.







Tindakan rejim zionis ini merupakan satu tindakan yang telah penulis jangkakan dari awal Misi Keamanan Palestin ini hendak dilaksanakan. Ini kerana selama ini pun Yahudi Zionis ini tidak takut dengan sesiapa pun ekoran negara kuasa besar dunia iaitu Amerika Syarikat akan sentiasa menyokong tindakan mereka.

Dan penulis menjangkakan, Amerika Syarikat dan sekutunya seperti biasa akan mengeluarkan kenyataan 'KESAL' dan 'MENGUTUK' perbuatan zionis ini. Begitu juga di negara jiran kita, Singapura. Sewaktu kekacauan yang berlaku di Bangkok Thailand baru-baru ini, rangkaian berita milik Singapura iaitu Channel News Asia, begitu bersungguh-sungguh melaporkan perkembangan yang berlaku di Thailand. Malah hampir setengah jam akan ada 'breaking news' mengenai tragedi di Bangkok.

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer

Amazon Deals