Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Friday, June 25, 2010

Castello Malaysia.

بسم الله الرحمن الرحيم
MANA BUKTI...Rosyam pada sidang media bagi membersihkan namanya, 
semalam.
PETALING JAYA: “Jiwa saya kacau, ibu dan isteri saya menangis, malah ramai menghubungi saya bertanyakan perkara sebenar.

MANA BUKTI...Rosyam pada sidang media bagi membersihkan namanya, semalam.
“Saya sedih sangat bila kenyataan di akhbar mengatakan saya penipu. Sepanjang 25 tahun terbabit dalam bidang hiburan, ini kenyataan paling mengguris perasaan saya termasuk anggota keluarga,” kata pelakon popular, Rosyam Nor menjawab dakwaan dia menipu orang ramai menerusi aktiviti syarikat jualan langsung.

Pelakon berusia 43 tahun berkenaan mengadakan sidang media khas membersihkan namanya selepas pelbagai laporan media mendedahkan beberapa ahli yang bernaung di bawah jenama Rosyam Nor Group (RNG) berasa ditipu.

Rosyam atau nama sebenar, Mohamed Noor Shamsuddin berkata, walaupun ada laporan media yang tidak menyebut namanya, tetapi dia percaya kenyataan itu merujuk padanya termasuk satu laporan akhbar mingguan baru-baru ini menyatakan dia dituduh menipu.

Akibat tekanan laporan itu, Rosyam bergegas dari penggambaran drama Cinta Selat Tebrau di Singapura hadir ke sidang media khas yang diadakan di sebuah hotel semalam.

Katanya, dia kini hilang kepercayaan daripada ahli selepas menceburi perniagaan yang menjual produk kesihatan, Power Impian lebih dua bulan lalu. Ketika ini, Rosyam mempunyai 3,000 ahli yang menyertainya.

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer