Sesungguhnya....

Sesungguhnya....

Mengikut Blog Yang Baik Kandungan Dan Manfaat


Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Followers the INFO

Friday, April 30, 2010

macam ni pun nak jadi kan IDOLA....biola?

 Kisahnya  tentang seorang artis wanita yang boleh tahan cantiklah juga ini,.
Dia seorang yang cukup peramah dan bersikap terbuka dalam apa sahaja perkara yang dilakukannya termasuklah menceritakan hal dalam kain sendiri sewaktu bersama kekasih!
Macam mana tu? Artis itu membuat pengakuan dia dan teman lelakinya sudah banyak kali terlanjur. Akuinya, pada mereka berdua itu bukanlah satu masalah yang besar kerana satu hari nanti mereka tetap akan berkahwin dan menjadi suami isteri yang sah.
Tetapi katanya, kena pakai kondomlah takut-takut berisi pula perut tu.
Tambah selebriti ini lagi, tiada bezanya kalau perkara terkutuk itu dilakukan selepas atau sebelum kahwin kerana yang penting cinta!
Ternganga mendengar pengakuan beraninya itu. Nasib baiklah awal-awal lagi dia mengaku yang dirinya bukanlah baik sangat dan berusaha untuk menjadi orang yang lebih baik.
Entahlah, tidak tahu nak kata apa dengan artis yang berfikiran terlalu terbuka.

Anda mungkin juga meminati:

No comments:

Post a Comment

mangga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

INFO eReferrer

Amazon Deals